Kaijan blogissa minua odotti tällainen tunnustus. Ja alla näkyvät vastaukseni.
 
Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:
 
Kopioi kuva ja liitä blogiisi, sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
3. Anna tunnustus seitsemälle
4. Linkitä nämä blogissasi
5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

 

Tunnustukseni:

1. Rakastan leipomista, mutta inhoan ruuanlaittoa

2. Olen opiskellut meikkausta ja maskeerausta

3. Olen kolmen tytön kotiäitinä jo kuudetta vuotta:0

4. Kotonamme vallitsee aina kaaos, koska en ole kovinkaan järjestelmällinen ihminen. Hei, elämässä on muutakin kuin siivous;)

5. Osallistuin kesällä kunnon naiseen ja juoksin kympin lenkin

6. Olen koukussa kuntoiluun (valitettavasti se ei näy kropassa minkään vertaa:()

7. Luen parhaimmillaan viisi kirjaa viikossa. Olen aina tykännyt lukea, mutta nykyään sille on paljon vähemmän aikaa kuin ennen lapsia!

Tämä onkin jo kiertänyt niin monen blogissa, etten nyt laita sitä kenellekään erityisesti eteenpäin. Mutta kaikki halukkaat saavat tämän mukaansa poimia:)